گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در قزوین 

در مراسمی یاد و خاطره ۳ هزار شهید سرافراز استان در حسینیه گلزار شهدای قزوین گرامی داشته شد.

در آستانه ۲۹ فروردین، روز نیروی زمینی ارتش جمعی از فرماندهان و کارکنان لشکر ۱۶ زرهی قزوین و نیروی انتظامی با حضور در گلزار شهدای قزوین، یاد و خاطره ۳ هزار شهید را گرامی داشتند.
 
رییس عقیدتی سیاسی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در این مراسم گفت: تمام شهدا از صدر اسلام تا شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم برای اهدافی مبارزه کردند که یکی از این اهداف حفظ تمامیت ارضی کشور بود.
 
حجت الاسلام آقاسیان افزود: دشمن در طول این ۴۴ سال خیلی تلاش کرد تا به خاک کشور تجاوز کند، اما جانفشانی‌های شهدا و درایت‌های امام و مقام معظم رهبری باعث شد تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتد.
 
وی افزود: هدف بعدی شهدا در مقابله با دشمن، حفظ اقتدار بود امروز کشور ما برای تمام کشور‌های مظلوم الگو شده و این خواستگاه شهدا بود.
 
رییس عقیدتی سیاسی لشکر ۱۶ زرهی اظهار داشت: حفظ ارزش‌های دینی و اعتقادی مورد دیگری بود که شهدا به دنبال آن بودند و نشانه آن حضور گسترده مردم در شب‌های قدر، و راهپیمایی روز قدس است و دیگر اینکه دفاع از مردم مظلوم و سربلندی مردم این کشور بود که این هم یکی از اهداف شهدا بود.
 
در پایان این مراسم جمعی از کارکنان لشکر ۱۶ زرهی و کارکنان فراجا با حضور در مزار شهدا تجدیدی دوباره با آرمان‌های انقلاب بستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار